Erim Kutsal Film Prodüksiyon Foto Albümü

Yönetmen Erim Kutsal

erim kutsal, yönetmen, yapımcı, tvc, reklam, tanıtım, prodüksiyon, event management
Başak Traktör için geniş tarlalara çıktık

yönetmen, tvc, reklam, tanıtım, prodüksiyon, film
Diyorum ki, flycam üzerimizden şöyle geçecek
yönetmen, tvc, reklam, tanıtım, prodüksiyon, erim kutsal, yapımcı
Petlas için Bağdat Caddesi'nde setteyiz

yönetmen, Erim Kutsal, tanıtım, film, prodüksiyon, set, reklam, yapımcı
Yine Petlas, bu sefer Kartal sahil yolu trafiğe kapalı alan

yönetmen, film, prodüksiyon, set, reklam, yapımcı, Erim Kutsal, tanıtım,
Yine Petlas, bir parkta baba oğul oyun oynuyorlar

yönetmen, Erim Kutsal, set, reklam, yapımcı, tanıtım, film, prodüksiyon,
İşte o baba ve oğul

post prodüksiyon, erim kutsal, yönetmen, tvc, reklam, tanıtım, prodüksiyon, film
Güneşe aldanmamak lazım, hava buzz

ILS antenlerine tırmanınca iniş yapan her pilot bizi rapor etmiş

Her uçak geçişinde kafamızı boynumuzdan içeri sokuyoruz. O nasıl ses öyle!

Atatürk Havaalanı eski kuleden pistler manzarası

Türk Hava Yolları, Erim Kutsal, yönetmen, tvc, yapımcı, reklam, tanıtım, prodüksiyon,
THY uçağına kast binmeden jimmy jibe son talimatlar


yönetmen, Erim Kutsal, yapımcı, prodüktör, etkinlik yönetimi, tvc, reklam, tanıtım, prodüksiyon,
Rize'nin dağlarında Petlas kış lastikleri reklamı çekiminde
yönetmen, Erim Kutsal, yapımcı, prodüktör, etkinlik yönetimi, tvc, reklam, tanıtım, prodüksiyon,
Ali Cihan Yılmaz harika bir DOP, kurtları adam etti
Greenbox stüdyo her zaman hayat kurtarır

yönetmen, Erim Kutsal, yapımcı, prodüktör, etkinlik yönetimi, tvc, reklam, tanıtım, prodüksiyon,
Beypiliç tesislerinde konveyör üzerinde başı dönen piliçler

yönetmen, Erim Kutsal, yapımcı, prodüktör, tanıtım, prodüksiyon, etkinlik yönetimi, tvc, reklam,
İçerisi öyle soğuk ki objektifler sürekli nemlenip buğu yapıyor

yönetmen, Erim Kutsal, yapımcı, prodüktör, etkinlik yönetimi, tvc, reklam, tanıtım, prodüksiyon,
Fabrikanın otomasyon robotları aşırı aydınlatmış ortamı

yönetmen, Erim Kutsal, yapımcı, prodüktör, etkinlik yönetimi, tvc, reklam, tanıtım, prodüksiyon,
Çabuk çekelim çıkalım şuradan için daraldı pozu

yönetmen, Erim Kutsal, yapımcı, prodüktör, etkinlik yönetimi, tvc, reklam, tanıtım, prodüksiyon,
Asansör diye vincin ucuna bağlı bir metal kafesle 163 metre inilir mi?

yönetmen, Erim Kutsal, yapımcı, prodüktör, etkinlik yönetimi, tvc, reklam, tanıtım, prodüksiyon,
Tünelin ucunda ışık gözüküyor neyse ki

yönetmen, Erim Kutsal, yapımcı, prodüktör, etkinlik yönetimi, tvc, reklam, tanıtım, prodüksiyon,
Orhaneli Termik Santrali Soğutma Ünitesi

tvc, reklam, tanıtım, prodüksiyon, film, yönetmen
Total Kocaeli Dolum Tesisleri fena gürültülü

yönetmen, Erim Kutsal, yapımcı, prodüktör, tanıtım, prodüksiyon, etkinlik yönetimi, tvc, reklam
1 dakika sonra binlerce derece ısıda erimiş metal önümüze akacak

reklam, tanıtım, prodüksiyon, film, yönetmen, tvc,
Eskiden burası dış hatlardı

tanıtım, prodüksiyon, film, yönetmen, tvc, reklam,
Kule'de beklediğimiz uçağın ekrana düşmesi an meselesi

prodüksiyon, film, yönetmen, tvc, reklam, tanıtım,
Bunun arkasından 4 tane daha ufukta görebiliyoruz

yönetmen, tanıtım, prodüksiyon, tvc, reklam, film
Adli Tıp Kurumu'nda bir laboratuvar

Yönetmen erim kutsal
Laboranta rolünü iyi anlatmak gerek

Tabi kasedi de kontrol etmek şart

film, yönetmen, tvc, reklam, tanıtım, prodüksiyon,
DHMİ uçağında montör kullanmak bir lüks sayılır, ekipmana hiç yer yok

yönetmen, tvc, reklam, kurumsal tanıtım, prodüksiyon, film
Bu yelekler olmadan follow me aracından piste adım atamıyorsun

tvc, reklam, tanıtım, yönetmen
Lufthansa pilotu nezaket gösterdi, bizi kokpite buyur etti

yönetmen, tvc, televizyon reklamı, tanıtım, prodüksiyon, film, yapım
Tepemizden sıyırarak geçen yolcu uçakları çok sıradan olmaya başladı

tvc, reklam, tanıtım, prodüksiyon, yönetmen, Erim Kutsal, yapımcı, prodüktör, etkinlik yönetimi,
Film çekmek için denize açılacaksan, önce güvenlik

BP'nin Ambarlı açıklarındaki platformundayız

Arkadaşlar, bu siloları patlatmadan çekim yapmamız lazım

Tankerin tepesine tırmanıyorsan, yine önce güvenlik

Arkadaşlar lütfen dediğimi yapın, programın çok gerisine düştük

Evet işte bu ya, nihayet tarif ettiğim gibi oldu

Yine laboratuvar, yine elektronik aletler, yine dijital elranda flicker

Yok yok, bu şişeler madeni yağ numunesi, başka bir şey değil

yönetmen, Erim Kutsal, yapımcı, prodüksiyon, etkinlik yönetimi, prodüktör, tvc, reklam, tanıtım,
En son olarak şu aşağıdaki detayı da alırsanız bitireceğim

yönetmen, prodüktör, tvc, reklam, tanıtım filmi, prodüksiyon, film
Antalya'da bir sera çekimi sırasında

yönetmen, yapımcı, tvc, reklam, kurumsal tanıtım, prodüksiyon, film
Şu gördüğün uçak gitmeden çekelim artık

erim kutsal, yönetmen, tvc, reklam, tanıtım, prodüksiyon, film, yapımcı
Seranın bekçi köpekleri vizörde belirince bizim DOP'un bakışlar sabitlenmiş

erim, kutsal, erim kutsal, yönetmen, tvc, reklam, tanıtım, prodüksiyon, film
O jimmy'nin üzerindeki bidon ne alaka yani?

yönetmen, tvc, reklam, tanıtım, prodüksiyon, film, erimkutsal
İstasyon çekimindeyiz

yapımcı, prodüktör, yönetmen, tvc, reklam, tanıtım, prodüksiyon, film
Bu malzemelerin hepsi inince çekime başlayacağız

yönetmen, tvc, reklam, tanıtım, erim kutsal, prodüksiyon, film
Yangın tatbikatını filme alıyoruz, zor proje


yönetmen, tvc, reklam, tanıtım, erim kutsal, etkinlik yönetimi, prodüksiyon, film
Değerli sanatçı Cem Davran ile filmin detaylarını konuşuyoruz

yönetmen, tvc, reklam, tanıtım, prodüksiyon, erim kutsal, film
Özetle çekimin sonuna gelince insanın yüzü gülüyor elbette

yönetmen, tvc, reklam, erim kutsal, yapımcı, tanıtım, prodüksiyon, film
Yine tavuk çiftliği, koku felaket. Kıyafetlerimizi yakmak geçiyor içimizden

erim kutsal,yönetmen, event management, tvc, reklam, tanıtım, prodüksiyon, film
Bluebox stüdyoda çekip animasyon içine yerleştirmek ne modaydı ama

Daha yukarı, kamer daha yukarı lütfen

Bir genel müdür çekiyorsan ciddi olacaksın

Ciddi olmakla iş bitmiyor, hızlı da olacaksın. Hiç bir genel müdür uzun uzun oturmaz.


Popüler Yayınlar