Red Sparrow Detaylı Sinematografi



Kırmızının kullanımı


Perdeler, yatak örtüsü, minderler, çekmece kulpları, abajur, koltuk, spot ışıklar

Yatak başı, yastıklar, şifonyer üstü biblolar, çiçek

Perde

Masa üstündeki objeler

Perdeler, masa örtüleri, avize

Çiçekler, duvar boyası, ruj, taç

Çiçekler, kostüm, ruj, taç

Tablo detay, kostüm, taç, sütunlar

Ruj, küpeler, taç

Sahne perdeleri, arka plan dekor

Kostüm, ruj, taç

Kostüm, sahne perdeleri

Sandalye sırtları, kolluklar, ahşap masanın boyalı kısımları

Sandalye sırtı, ahşap masanın boyalı kısmları, masa üstü obje, kitaplar

Sandalye sırtı, bardaktaki içki, ahşap masanın boyalı kısımları

Sağ arkadaki binaların dış cephe boyaları, köpeğin kıyafeti

Demir parmaklıklar, pencere pervazları

Avizeler, koltuk sırtları, sedir, minderler, halı, kütüphanede objeler

Bulaşık süzgeci, duvardaki dekoratif tabaklar, çaydanlık

Duvardaki dekoratif tabaklar, çaydanlık, tezgah üstü objeler

Kahve fincanları, tuzluk kapağı

Halı deseni

Tablo çerçevesi, tablolardaki detaylar

Kostüm, ucu gözüken dekor, koltuklar

Camdaki işaret etiketi

Duvar boyaları, kapılar

Avize, halı, dekoratif objeler

Kostüm

Çiçek, şişe etiketi

Kostüm, yastıklar, duvar kağıdı detaylar

Kostüm, duvar kağıdı detaylar

Kostüm, aynadan yansıyan çiçekler, trabzanların detayları

Kostüm, çiçekler, koltuklar, sandalye sırtları

Kostüm

Kostüm, çiçekler, sandalye sırtları

Kostüm, dekoratif objeler, çiçek, duvar kağıdı detaylar

Abajur, çiçekler, duvar kağıdı detaylar, yastık

Yatak örtüsü, abajur, duvar kağıdı

Perdeler, sol masada obje

Masanın ortasındaki obje

Duvar boyası

Havuzdaki ayraç şeritleri

Kapı pervazları, sandalyeler

Tavan boyası, sandalyeler

Arka duvardaki kumaş, masa üstündeki kilim

Çiçekler, halı

Çiçekler, pasta, tepsi, kavanozlar

Çiçekler

Minderler, elmalar, tablo detay

Duvar boyası

Ofis içi detaylar

Camın arkasında kalan detaylar

Ambalaj

Minderler, elmalar, koltuk kumaşı (özellikle alttan aydınlatılmış)

Işıklar

Trenler

Makyaj aynası, koltuk başlarındaki örtüler, duvardaki etiket

Yorgan, yastık, duvar halısı

Hostes kostümü, solda diplomat bariyer, karşı duvarda etiketler

Kapı boyası

Yastık, abajur, duvar kağıdı deseni

Koltuk sırtı, el koyma şeridi

Kadife yolluk, sütunlar

Yastık, perde desenleri, 


Mekanların Görselliği







Perspektif Derinlik ve Kompozisyonda Denge























Yorumlar

Popüler Yayınlar